sâmbătă, 18 februarie 2012

Vom fi...

    Daca privirea ta mi-ar transmite pace,
  daca cuvantul tau mi-ar inviora sufletul
       iar daca dragostea ta mi-ar infasura cugetul
Inseamna ca tu esti petala inimii mele!

Daca Dumnezeu s-ar pogori acum
peste duhul meu...
i-as canta numai "iubirea noastra."
Iar daca mi-ar cere viata
intai l-as ruga sa-mi mai ingaduie o clipa
sa-ti mai pot saruta zambetul din holul scolii.

Am nevoie de cuvantul tau!
am nevoie de aripa ta,
tu esti faptura ce mi-a promis-o Dumnezeu,
tu esti chipul ce-mi va mangaia privirea
si adierea ce-mi va linisti dorinta.
Cand iti vei da seama ca esti a mea,petala parfumata?

Te port suav si infocat in rugaciunea mea...
Si te voi purta...pana la venirea Lui.
Te voi purta in gand si-n suflet
Chiar de-mi vei strapunge credinta
Si te voi ierta chiar de ma va orbi nepasarea si cruzimea ta.





(Nu ma intreba pe mine ''de ce'',intreaba-L pe El!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu