marți, 6 septembrie 2011

Fara cuprins




Esti ca o carte aurie
Legenda si minunatie!
     Esti un copil al sperantei vazute
   Un suflet ce cauta un neavut,
      O privire ce se-ascunde intr-o bucurie.
    Inalt te arati cu ochi...caprui,
 Cu mintea toata obsedata
  Dupa o energie nemascata.
Tu,actor din gena rara
Mi te arati in vechea scoala
Obrajii mei urmand a mi-ncurca.
                                                       O,carte deasa ce viata!                                                        
    O,orfan iubit ce mult as vrea sa-ti fiu
Un gand.Sa-l porti in a ta carte.
Un fulg...Sa nu-l atingi!
  Ca poate inima atunci se-nmoaie
Si sensul cartii va fi...
Un titlu nemaintalnit.
Si nu doresc sa plangi!...
 Imi canta inima cand te citesc
  Si nu uita ca ai sa ma vezi
  Si in cartea mea de poezii.
Sa nu cauti in cuprins
Fiecare pagina va fi
 Un tush de tuck de nebunii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu