miercuri, 7 septembrie 2011

Lumina ascunsa

Secretul inimii mele ingandurate este cea mai apropiata Stea de Luna. In fiecare noapte privesc cerul si spun ca acea stea este a mea.Si atat de fericita sunt pentru ca ma simt in siguranta.Intru in lumea Universului si alunec incet pe sperante.Imi imaginez cum fiecare suflet isi are lumina pe cer.Dar eu stiu! Luna,imi lumineaza inima in intuneric,si nu-mi da clipa de teama.
Acum ma uit pe fereastra si...caut Luna.
Nu este pe cer.Oare si-a pierdut si ea lumina?
Oare si cei mai mari oameni ai lumii isi pierd lumina?
Dar,nu e vorba de oameni...e vorba de lumina Lunii.E vorba de steaua mea si de inima mea.
Lumina aceea ma invelea cu pace.Dar unde e?
Sa se fi ascuns?
Sau sa se fi scurs din cauza miliardelor de suflete ce nu-i mai dau voie sa Lumineze in vietile lor intunecate?
Voi alerga spre pianul din paradis si ii voi canta Sonata....cu siguranta ma va reflecta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu