joi, 29 septembrie 2011

Intre noi...Vise

-Vreau sa deschid o usa a libertatii,vreau o viata colorata ca in basme,e posibil?
-Cu gandul...doar cu gandul e posibil!
-Dar hai sa incercam,hai sa fim copiii altei lumi,sa alergam pe campiile verzi si sa culegem flori...
-Sa-ti prind in par o floare,cu siguranta pe taramul acela voi gasi o floare care sa-mi placa!
-Vom gasi impreuna multe flori,dar hai sa alergam,hai sa prindem fluturi...
-Ah,ce mult as vrea! Iti voi face tablouri mirifice Ruum!
-Iar eu iti voi canta!
-Esti o Zana!
-Hai sa alergam...
-Intr-un lan de grau sau...de floarea soarelui!Sa te strang in brate la fiecare doua secunde...Sa-ti privesc obrajii fermecati de atata rosu,si sa ma bucur mereu de zambetul tau ...Tu esti floarea mea!
-Vom iesi din lumea asta?
-Nu stiu,sunt vise...iar eu mi-am zidit in inima prea mult,m-am inchis,nu i-am vorbit nimanui despre vise...
-Ai un nume minunat...nu degeaba floarea ta negasita te alinta asa..."Ascunsule!"
-Destinul...
-Deschide-te carte!

        

Un comentariu: