luni, 19 septembrie 2011

muza din oprea

Se aud intrumentele!
E ritmul inimii ce bate fara oprire
Si gandul meu,ce se indreapta catre tine.
Multimea asteapta.
Azi este ziua ta cu mine.
Si ma indrept spre unda introspectiei.


Lumea te adora
Coleric incerci sa nu calci gresit
Te-nchini suav si apoi mai dai un click...
In cuibul tau,cuib de sperante vii
Construit doar de un arhitect iscusit
Trait doar din vointe si nebunii.


Eu vreau sa vin la tine,sa te-ating!
Sa iti ofer macar un pic
Din calimara,culoarea mea curata
Ce le-o ofer doar celor cu prihana echilibrata.
Eu te-asccept ca pictorul meu
Stiu ca tu nu te grabesti,hai de fa-mi un portret!


Nu-mi va fi greu, sa te astept.
Imi va fi greu doar daca nu vrei sa intelegi
Ca eu te-astept si vreau sa te zidesc
Cu pacea mea,linistea si cantecul meu de pian!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu