miercuri, 7 septembrie 2011

Catre ... noi!

Ma privesti cu ochii tai de caprioara si imi spui  " Au...MA DOARE PICIORU!"
Nu ai sentiment acum,esti ca cel de jos fara sentiment,si-mi spui
Ca doar un om nebun ar putea scrie acum
Niste versuri fara inteles adica despre T si H... :)) Mai sti?
Agenda noastra inceputa de Psalmi si neterminata de pagina stanga a mea si cea dreapta a ta.
Culorile pixurilor parca din adins nu se intrerupeau niciodata
Numai in favorea lui David.
Blestem curat pentru cel ce ne afla secretele din agenda fermecata fara cheie.
Si ne stingea luminile,noi prefacandu-ne ca-i mult mai bine asa
Continuam mai tare-n soapta a ne inveseli
Iar somnul duuuulce al surioarei tale
Parca invelea atmosfera de mii de cruci,matanii curate!
Si noi...radeam zicand: "A fost un vis!"
Si iata-ne aici!
Eu scriu.
Iar tu ca o majora recenta privesti parca nepasatoare
Rezemata de cotul meu drept ce nu-mi da voie sa-mi scriu trairile.
Dar lasa...poate vei simti si tu
Un fior dulce si o clipa nebuna in care-ti va veni sa urli macar pentru o secunda
Si ma vei suna...verisoara mea
Si-mi vei spune cu vocea ta de-un si major
"Aoloooooooooo! Ruhamooo,nu mai suntem mici!"
Ah,ce doresc sa te aud plangand....
Te vad acum...ingani un cantec cunoscut.
Si astept sa-mi spui un gand bun...
-Sa nu pui ..cum se zice...ala...filmul ala.Baga-o comedie!
-Macar e un progres!Si inchei acum urmatorul vers:
Esti delfinasul meu din povesti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu