sâmbătă, 17 septembrie 2011

Un drum lung...


Chiar de Ti-as darui sufletele miliardelor de stele,
Pentru Tine e in zadar-totul!
Si chiar de as trimete raze de soare pamantenilor
Tot n-ar fi suficient...
Acum ce mai ramane?
Eu?
Eu sa vin,cu pasii mei?
Dar daca nu pot merge?
Atunci...va trebui sa-mi dai aripi ca sa zbor!
Dar daca ma voi rataci?
Atunci...va trebui sa-mi dai alaturi un inger de-al Tau!
Dar daca nici El nu va sti drumul?
Atunci cu siguranta va trebui sa vi Tu inaintea mea!
Sa ma porti pe un Sfant Duh,
Sa ma imbratisez cand plang
Si sa-mi canti!
Vreau...vreau!
Si sper din inima ca dupa Cuvintele de azi
Intelese doar de mine...
Sa ma inalti altauri de cei ce slujesc
Si la sfarsitul nostru
Sa ne ridici doar acolo unde ratiunea nu ar putea atinge infinitul
Alaturi de toti pe care-i iubesc
Alaturi de toti pe care eu am crezut ca poate ma ranesc,
Si in primul rand...
Alaturi de Tine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu