luni, 16 iulie 2012

Eliberare


                                       Voi renunta la tine,gand ce ma obosesti!                                  
 Te voi arunca in Marea Uitarii...
 Vei muri singur...
 Nu iti dai seama ca nu vei castiga?
 Poate ca m-ai pacalit de multe ori,
 Poate ca m-ai inselat de nenumarate ori,
 M-ai facut sa imi doresc lucruri pe care eu
 Ca si copil de Dumnezeu,
 Nici macar nu trebuia sa gandesc la ele
 Dapai sa le si fac...
 Asa ca...de-acum iti spun adio gand ce m-ai zdrobit
 Adio...pieri!


Am renuntat la tot ce m-a legat
Si am dat libertate Duhului Sfant.
Vreau ca El sa lucreze in viata mea.
Nu sunt trist,chiar daca e greu pe drum...
Nu ma opresc,chiar daca razi de mine,
Voi invinge...
Tata...Tu stii gandurile mele,
Sti visele mele,
Primeste-le!
In mana Ta Ti le incredintez,
Amin!
                                                                                            


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu