miercuri, 29 august 2012

Doua...in veci!



De unde ai aparut,floare cu parfum sensibil
si petala cu miez auriu?
De unde ai aparut...din Cer cumva?
Cine esti tu,de-mi esti aproape in tot?
Cumva,clipele trairii tale te-a facut sa-mi semeni si in infatisare?

Am alunecat amandoua pe aceeasi unda,
si am trecut prin secunde de vraji
poate tu fara sa vrei ai ajuns sa iubesti
iar eu parca hipnotizata de vis am ajuns sa iubesc.
Timpul? ce a facut?
Gandurile? la ce ne-au folosit
Iar planurile....degeaba,daca Dumnezeu nu a fost la inceput in ele.

Stiu,ne-am fi dorit sa nu se fi intamplat astfel,
ne-am fi dorit sa nu mai existe aceste intrebari fara sens,acum....
dar parca aud o soapte in care cineva imi spune de ce a fost sa fie ce a fost si ce este si ce va fi:
"A fost ca voi sa ramaneti doua flori delicate,parfumate si pline de puritate,
lasati ce a fost,exista deja doi trandafiri ce va asteapta,trebuie doar sa-L rugati pe Creator
sa mai ingaduie ploaia. "






  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu