duminică, 2 septembrie 2012

1 septembrie-o clipa de tristete



 nu am visat o toamna alaturi de un fluture,
 nu am visat un gand alaturi de o faptura vie,
 nu am visat o floare cu parfum de liliac
 si nu am visat la un cuvant  ce-ti defineste numele.

 doream intr-una sa-ti intalnesc privirea,
 dar am incetat de a mai spera 
 pentru ca stiam ca va fi imposibil sa-ti ating mana
 doream si....uite ca s-a intamplat.

 in toamna vietii mele,esti langa mine:
 1 spetembrie alaturi de mine,
 1 septembrie alaturi de tine,
 cu gandul...si cu tot ce tine de duhul meu.

  si,Fluture de'Argint,
  daca vei imbatrani vreodata,
  si vei obosi de a mai vrea sa ma cunosti,
  sa nu uiti inainte sa imi cuprinzi mainile
  si sa mi le transformi  in aripi,
  ca atunci cand voi zbura,
  sa-mi amintesc de tine
  nu numai cu gandul 
  ci si cu trupul
  sa fiu eu,tu, 
  si tu...
  acolo unde vei fi 
  sa fii fericit
  si liber...asa cum mi-am dorit mereu sa fii.


  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu