miercuri, 3 octombrie 2012

pentru cel ce vrea sa fie liber...



A venit toamna,
nu esti langa mine...
A trecut vara,primavara,
oh...ce multe amintiri,mai sti?
Cum ma-ntorceam la banca ta
si-ti aruncam cate-un mesaj.
Iar tu...
un fluture neimblanzit,citeai,zambeai si-l....aruncai.
Eu iar,scriam,stergeam si desenam pentru tine,un copil deloc rasfatat.

As fi vrut din nou sa-ti mai trimit un biletel
dar drumurile noastre sunt cam indepartate
dar stiu ca tu esti un Ulise
iar eu...........


Iti multumesc ca macar acum mi-ai spus ce simti,
si as vrea sa sti ca aceasta toamna mi-a adus
multe schimbari,curaj si parca si putere.
Cand ai dezamagiri,te schimbi....
Te las sa zbori,purtat si de gandul meu 
iar 
timpul sa ne readuca
mult mai frumosi
si mult mai increzatori.
(si mai sensibili... :D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu