miercuri, 31 august 2011

Stapanire

                                                  De ce ma zdrobesti?                                                     
                                              De ce-mi intorci spatele?                                               
De ce nu-mi raspunzi duios?
 De ce-mi vorbesti de vise moarte
          Cand eu iti cant doar despre flori si Soare?      
        In ce sa ma incred acum...
       In cuvintele lor sau in sufletul tau ?
M-ai aruncat aici...
Jos...
Si imi este frig!
Doare indiferenta ta si jocul netrisat
 Vino,zambeste-mi,si spune-mi
    Ca a fost doar un vis.
        Deschide-mi ochii si arata-mi picturi de bucurii!
   Sau daca nu...
     Vorbeste-mi doar linistit si spune-mi ca nu ai stiut sa pretuiesti
 Inima mea...
Si te voi ierta!
Dar tacerea ta ascutita,si spatele tau intors
     Imi imbolnaveste sufletul.
                                                    
                                                                              
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu