luni, 4 februarie 2013

Persis!


Ii multumesc printesei ca a aparut in calea mea.
Ce bagheta fermecata ai...
Oare ai fost creata sa ma salvezi de intruneric?
De ce esti singura care ma intreaba ce am de gand sa fac pe viitor?
Oare chiar esti fluturasul meu roz?
Cu parul tau de aur,imi inseninezi calea
Iar cerul ochilor tai imi lumineaza viata!


      Ma intreb de ce a trebuit sa pleci atat de departe,
sa ma lasi singura...
cu tine era parca mai usor.
Dar toate au un scop nu?
Nu am ce sa spun decat ca
te astept in fiecare seara la fereastra mea 
vino cu bagheta ta maiastra
si atinge-mi inima
da-mi putere
ma simt singura de multe ori
si...
parca  cateodata nu pot sa alerg
si imi ingheata pasii.


Multumesc pentru complimete printesa,sa sti ca te voi purta in gand mereu
poate Dumnezeu ma va trimete la tine
Persi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu