vineri, 9 mai 2014

doi ingeri

si-am vazut la stanga si la dreapta, doi ingeri.
unul era boala
altul era binecuvantare.
unul imi seca vlaga,
altul imi soptea speranta.
primul imi poruncea sa uit de vise, le vede ca desertaciune.
al doilea plangand ma implora sa nu renunt.
cel din urma tacuse.
si-auzeam doar vorbele primului inger.
ma jignea, imi amintea de slabiciuni, ma batjocora,
ma umila, si incepuse sa ma loveasca...
taceam.


si il priveam pe cel din urma.
ii vedeam pasiunea pentru mine, ii vedeam dragostea cu care se ruga Lui Dumnezeu.
mijlocea pentru mine,
si fara sa ma judece.
am atins ingerul pe un umar
si a trasarit incet.
imi spunea sa nu-l opresc din staruinta lui.


l-am lasat.
ii priveam pe amandoi.
desi stiam ca primul este cel intunecat, nu ii puteam spune nimic; cu toate ca imi promitea lucruri minunate dar...
trecatoare.
intorc privirea- vad lumina.
o ating si din partea celuilalt se aude o infiorare.


e o noapte rece de mai.
dar in curand va aparea rasaritul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu