sâmbătă, 31 mai 2014

Nu-i gasesc titlul


si cand lucrurile complicate pareau
sa isi diminueze gravitatea,
atunci au aparut altele.
cand ai abandonat miezul,
a aparut un te-ador,
in urma fiind si fluturele de argint.
iar cand te-adorul imi canta iubirea
in inima au aparut noi depresii...

si cand lucrurile complicate pareau
sa isi diminueze gravitatea,
atunci mi-am lasat mintea diabolica
sa isi pozeze exteriorul
si sa se inece mai rau,mai rau in nimic.
si ca lucrurile sa fie si mai complicate
au aparut iar cosmarurile
in care cineva ma tot alerga sa-mi ia viata.

sunt multe de facut pentru oamenii
care ne stau impotriva, cu toate ca ii iubim.
te-adorul imi spune ca existenta mea
ii va aduce intr-un fel izbavire.
Doamne, nu vad solutia.
poate sunt precum o schela.
simt decat umezeala pe obraji,
da,afara ploua!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu