marți, 4 octombrie 2011

Destine


Sunt la inceput de drum...

E Toamna acum,sau cel putin asta simt.
Privesc...
Drumul unui Destin.
Oftez...
Dar merg mai departe.
Cad...
Dar ma ridic.
Astept...
Si nu vad nici o suflare,nici un chip,nici o adiere.
Simt doar o umbra in spatele meu-
O infiorare amagitoare...
Un gand schimbator de prea multe soarte,
Aud o inima batand incet,incet,
De teama ca cineva sa nu bage de seama ca exista o umbra intr-un loc minat.
Ma intreb de ce eu o aud...
De ce eu ii simt frica si durerea.
Dar trebuie sa o ignor si sa inaintez pe acest Drum.
Sa ajung la capatul tunelului
Unde acolo cu siguranta voi gasi Lumina.
Eu merg pe o cale,
Iar Umbra mea,pe alta cale.
Eu sunt Sufletul
Iar Umbra imi este Destinul.
Ne vom intersecta vrodata?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu