miercuri, 19 octombrie 2011

Fila din jurnal...

Din nou ajung in acelasi punct.Din nou aceleasi intrebari...
Alerg dupa usi deschise si ma intreb daca ele apar doar pentru mine sau sunt pur si simplu intamplator deschise.Ma intreb mereu daca se va sfarsi totul,daca voi fi intr-adevar un copil implinit in sufletul meu.Poate nu mai gandesc rational acum,inca nu mi-am facut temele pentru maine si stiu ca aveam de povestit despre cei 5 monstrii simpatici din "Povestea lui Harap Alb"...din nou m-a certat mama ca de ce stau iar pana tarziu,poate are dreptate ar trebui sa-mi schimb si eu programul,la fel si fratiorul meu muult mai mare care mereu imi spune ca trebuie sa-mi schimb programul asta.Acum este pe mess,ma cam sperie avatarul lui,dar cine stie ce clona o avea aceasta Elodie...
Am asa multe de spus...dar maine la 5 dimineata trebuie sa ma trezesc sa mai scriu ceva si eu,sper ca maine la scoala sa decurga totul bine ca minunat ar fi prea mult spus...Spun asta pentru ca maine va trebui sa colind in tot liceu alaturi de colegii mei.Ei ma vor sustine in acest proiect cu candidatura...pentru functia de presedinte a consilului de elevi,parca asa se numeste.
In fine,voi vorbi mult si despre asta dar nu acum.
Va urez tuturor vise frumoase atat in somn cat si in realitate.
Fiti binecuvantati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu