joi, 20 octombrie 2011

Interviul anotimpurilor...O floare


Am intalnit pe alee o floare ascunsa de niste ganduri si dorinte...
O privesc,ma aplec sper ea si trista parca o ridic si o sarut.
"Ma speri!..."
imi spune ea cu teama in voce si un fior la fel de ascuns precum i se parea si asta clipa.
-Ma poti transforma si pe mine intr-o floare?
-"Ruum,esti speciala! Ai un suflet mare! Ai un caracter aparte!"
-Dar cred ca daca as fi o floare,as trai mai mult in amintirea celor pe care ii iubesc!
"Nu esti orice fata si nici nu cred ca mai exista cineva ca tine,semanam mult,dar diferenta dintre noi este ca
eu sunt muritoare,pe cand tu...esti unica,
Imi doresc sa existi sub acest chip minunat sa te revad in fiecare anotimp,
nu-mi doresc sa te intristez dar zilele mele sunt numarate aici in orasul bancilor de lemn
si-mi doresc ca toata viata sa te am la sufletul meu!"
-Voi fi,voi fi...mereu!
Sa nu uiti Floarea,cugetul meu!
"Nu uit!
vreau sa fii langa mine mereu sa ne ajutam si sa colindam pe Maya noi s-o vizitam!"
-Si eu imi doresc,ascunsa mea,
"Si eu te iubesc,suflet mare!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu